T. S. Eliot

I said to my soul, be still and wait without hope, for hope would be hope for the wrong thing; wait without love, for love would be love of the wrong thing; there is yet faith, but the faith and the love are all in the waiting. Wait without thought, for you are not ready for thought: So the darkness shall be the light, and the stillness the dancing.

Jsem nejlepší v ročníku, ale to, co studuju, mě nebaví. Každý další den mě uvnitř zabíjí. A rodiče to vůbec nechápou, že chci dělat něco, co mě bude naplňovat. Protože oni trpěli celý život, abych mohla studovat. Oni nikdy neměli na výběr mezi zábavou a prací, vždycky to byla práce. 

Je to trochu nefér, tohle myšlení aka asian dad. Připomíná mi to to video na Ted.com, jak škola zabíjí kreativitu. Když vám rodiče odmalička říkají, co máte dělat, tak to prostě děláte. Dokonce vám zakážou i odmlouvat. Na střední to nevadilo, na vejšce mě to už nahlodává. 

Tak si aspoň dodělam toho bakaláře a uvidíme.. a pak už jsou to jen dva roky do magistra,… a pak už jen tři a je ze mě doktor.. a pak budu v háji. 

Já jsem taky takovej Billy Elliot.
Published by

ladychinkyeyes

Quiet observer.

Leave a Reply

